Известие

Collapse
No announcement yet.

въпрос относно долните носачи

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Е,нали като сочи шарнирът надолу,дългото рамо на носача е назад.Което ще рече - ляво.
    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

    Comment


    • #17
      ЛЯВ Е! Сори ма и аз се подведох тука от тия снимки.

      Шарнира е на долу и големия тампон е на вътре. Към купето.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #18
        Няма лошо и аз се вързах в първия момент.А в сайта са разменили местата на снимките за ляв и десен.
        Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

        Comment


        • #19
          Ляво, ама менте според мен

          Comment


          • #20
            да оказа се че е ЛЯВ защото гайката на шарнира, когато се постави е от долу а на снимката е от горе а до колкоте дали е менте сами можете да прецените дали Febi Bilstein правят лоши неща.
            AR 33 1.4 8V - бивша
            AR 156 2.0 TS. SW

            Comment


            • #21
              Ляв, супер е колега! кво менте аре бегайте с глупостите.
              sigpic
              Gulfstream G650 with Italian design...

              Comment


              • #22
                Тц тц тц,как се съмняваш в мен само...
                Аз,дето са ми минали около 600 носача през ръцете вече

                ---------- Post added at 20:54 ---------- Previous post was at 20:54 ----------

                Първоначално публикувано от Stranger65 Покажи съобщение
                Ляво, ама менте според мен
                Колега дай нещо по-оригинално ако имаш ?
                Hyundai i40 - 13 - CRDI - Powered By TST Racing
                Suzuki Grand Vitara - 07 - AWD EX
                Alfa 156 - 1.9 JTD - 03 - Powered By TST Racing + K&N Filter - EX
                Kawasaki Ninja ZXR - 06 -The Fastest
                Honda PCX150 - 15 - The Cheapest

                Comment


                • #23
                  а трябвали да се откача полуоската от към главината, когато се сменя носача ?
                  AR 33 1.4 8V - бивша
                  AR 156 2.0 TS. SW

                  Comment


                  • #24
                    Не. Маха се вилицата на амортисьора, биалетката се разкача и така. Общо звето където видиш развивай. Ще ти е по-лесно.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                      Не. Маха се вилицата на амортисьора, биалетката се разкача и така. Общо звето където видиш развивай. Ще ти е по-лесно.
                      Аз не успях без да извадя малко. Кажи чалъма

                      Comment


                      • #26
                        Ам, че незнам и аз как ги сменях. Лесно стана. Не съм махал полуоската. Оставих главината да виси на горния носач. Махнах вилицата на амортисьора, откачих и кормилния накрайник и първо вкарах шарнира на носача, после завивах носача към магарето. Това на левия носач. Десния го слойих без да махам нищо освен биалетката. Само развих вилицата от носача, шарнира и той падна и го извадих. Ма после слагането беше голям зор. И на лявото колело вече махнах вилицата и накрайника. И за 15 мин. го смених.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                          Не. Маха се вилицата на амортисьора, биалетката се разкача и така. Общо звето където видиш развивай. Ще ти е по-лесно.
                          А бе незнам ма аз още чакам да ми порасне нокътчето от борбата с носача за някви милимунди не влизаше.
                          Иначе стария преди време бях свалял и влезе ма на косъм, или щот е бил по-раздвижен или новия е бил с една резба повече например!!!!
                          Па то карето там с едни БоРмИ, явно на ивеко саим били в повече.......... 36
                          А бе колкото повече са прайш на тарикат толкова повече ти влиза.
                          Ма пробвай за всеки случай, че те в стандартните гидорита каманите са до 32, ако имаш камък няма кво да му мислиш.
                          sigpic
                          Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                          156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                          147 JTDm 140-Малката манекенка
                          GT- JTDm 150

                          Comment


                          • #28
                            просто какви сте капацитети всичките... направо да си умреш
                            156 2.4jtd 170+к.с.(remap) 2001г. Sportwagon -EX
                            Brera 2.4jtd 200 + к.с.

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от littlesister Покажи съобщение
                              просто какви сте капацитети всичките... направо да си умреш
                              Аман от коментатори

                              Comment


                              • #30
                                Носача се сменя лесно без да се развива карето от главината. Откача се биалетката, вилицата и кормилниа накрайник и се сменя точно за 15 мин. от тук на сетне. Влиза си като у тях си. Вкарва се първо шарнира в главината, вдига се главината с крик на горе и са нанизва носача на магарето.

                                Това е. Не сеправете на тарикати да не се минете! Щото заклещиш ли го веднъж на някъде край. Развиваш вече хептен всичко.
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X